Sunday 10 April 2016

BAJA SAWIT TERBAIK SUPER BIOKIMIA MAX 4 KHAS UNTUK KELAPA SAWIT

Kami menawarkan harga promosi Baja Super Biokimia MAX 4 terbaik untuk pokok kelapa sawit berdasarkan kuantiti dan sesiapa yang berminat untuk menjadi pengedar baja MAX 4 dengan minima order 50 drum.
Kami sedia menukar nama syarikat, alamat dan no talipon kepada syarikat atau nama anda untuk dihubungi oleh pelanggan anda. Hubungi kami untuk perbincangan.

Adakah anda ingin melihat buah kelapa sawit yang kecil dan ringan? Mesti tidak !!!
Harga buah kelapa sawit bertambah baik dan akan naik sehingga RM1000 satu tan dalam masa setahun dua lagi.
Jika 10 ekar tanah ditanam pokok kelapa sawit berumur 12 tahun boleh menghasilkan 22 tan buah sawit , adakah anda suka. Bunga jantan sudah kurang dan bunga betina bertambah banyak bagi menghasilkan buah sawit yang besar dan berat. Sudah tentu anda tersenyum selalu.

Sila hubungi kami untuk tempahan di sebelah kanan. SMS atau Whatsapp atau email dengan mengisi kotak sebelah kanan atau talipon kami. 

TIADA SIAPA YANG AKAN MENGUBAH DIRI ANDA MELAINKAN DIRI ANDA YANG MEMBUAT KEPUTUSAN. BERBAKTI KEPADA TANAH AKAN MEMBERI HASIL YANG LUMAYAN. KHIDMAT NASIHAT AKAN DIBERI KERANA KAMI BERPENGALAMAN DALAM URUSAN PERLADANGAN KELAPA SAWIT.

Pengeluaran jenama baja sawit terbaik akan datang:
MAX 5 - Baja Super Biokimia NPK 10: 7: 21 + Mg 3 % + B 0.5 + Super Organik + TE (Bag 25 kg). Baja khas untuk kelapa sawit.
MAX 6 - Baja Biokimia NPK 15: 15; 15 + Hum + Zeo + TE ( Bag 25 kg). Baja Subur untuk semua tanaman.


                                                




BERITA HARIAN BERITA TERKINI MALAYSIA

BERITA HARIAN BERITA TERKINI SINGAPURA

NEW YORK TIMES - BREAKING NEWS AND WORLD NEWS 




No comments: